Hvordan ser B2B-kunderejsen egentlig ud i dag?

Denne gang kaster vi vores blik på emnet B2B-kunderejser. Hvad fortæller data os om, hvordan virkelighedens B2B-kunderejser ser ud — og hvad betyder det egentlig for måden, vi sælger på?

Vi har inviteret Steffen Hedebrandt, CMO og co-founder af Dreamdata, til en snak om B2B-kunderejser.

Dreamdata har nemlig foretaget en omfattende analyse af 414 B2B-virksomheders kunderejser for at skabe et klart billede af, hvordan B2B-kunderejsen ser ud i dag.

Se med, og få indblik i:

  • Hvordan B2B-kunderejser ser ud (baseret på data), og hvad de vigtigste findings fra Dreamdatas analyse er?
  • Hvor mange touchpoints den gennemsnitlige køber har med organisationen før køb?
  • Hvilken indflydelse first-touch-kanalen har?
  • Hvordan du kan måle jeres kunderejse?
  • 5 konkrete anbefalinger, du kan implementere i jeres salgsstrategi.

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.