Short'n sweet: 10 minutter

Vurder kundernes modenhed for bæredygtighed — og tilpas jeres tilgang

Bæredygtighed er fremtiden for salgsorganisationer. Kunderne efterspørger det, og I skal have en klar strategi for at arbejde med ESG i et kommercielt perspektiv.

Især for at sikre, at ESG-initiativer ikke bare lyder godt, men faktisk styrker jeres salg og tilfører reel værdi for jeres kunder.

Spørgsmålet er: Hvornår og hvordan skal ESG indgå i jeres salgsdialoger?

Til at vurdere det har vi et konkret værktøj, der hjælper med at skabe struktur, segmentere og vurdere kundernes modenhed, så I kan tilpasse jeres tilgang til de forskellige kundetyper.

I kan nemlig ikke tilgå alle kunder ens, når det gælder bæredygtighed. Nøgleordet er modenhed.

Se Rasmus Studstrup gennemgå værktøjet i videoen og prøv det selv.

Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.