Få succes med implementeringen af salgsstrategi og salgsprocesser

Picture of Rasmus Larsen

Rasmus Larsen

Store mængder tid og penge bruges på at udvikle nye strategier og salgsprocesser med det ene mål at øge salget.

Alligevel ser vi, at de fleste virksomheder falder i en af 3 fælder:

1/  Indsatsen gør ingen forskel fordi løsningen reelt er den forkerte. Det sker typisk fordi salget og kunderne ikke har været tilstrækkeligt involveret i processen og ikke er blevet hørt.

2/ Der bliver brugt tid på at udvikle nyt, men det ender i glemmebogen ganske kort tid efter – som om det aldrig har eksisteret. Problemet bunder oftest i, at der ikke er en klar aftale om, hvem der er ansvarlig for projektets succes og forankring.

3 / De nye løsninger er egentlig gode, men passer ikke ind i hverdagen. Det bliver for uvant eller besværligt at omsætte til reel adfærd.

Det kræver en anderledes tilgang til udvikling end den mange salgsorganisationer bruger. Det kan du få en introduktion til her

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.