Kend kunderejsen og undgå at forlade jer på held​

Faktisk vil vi gå så langt som at påstå, at det er mere held end forstand, hvis I lykkes med at øge salget uden at have kortlagt kunderejsen. Fordi op mod 80% af købsrejsen er foretaget før salg bliver involveret.   

Derfor er det afgørende, særligt i uforudsigelige tider, at I har fuldstændig styr på kundernes købsrejse, og hvordan jeres strategi, processer og salgsadfærd skal tilpasses og forandres. 

Se med, og bliv klogere på:

  • Hvordan spiller kunderejsen en overset rolle for salgsstrategien og salgsadfærd? 
  • Hvilke spørgsmål på strategisk niveau skal I kende svaret på? 
  • Eksempler på virkelige B2B kunderejser fra hele 5 brancher 
  • En 4 ugers plan til at komme i mål med at kortlægge kunderejsen
Rasmus-fokuseret_gradient

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.