Lad os sammen drøfte salget
Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.
Men mange organisationer kæmper med at tilpasse deres strategier til effektivt at omfavne ESG i et kundefokuseret perspektiv, hvor fokus er på kundens mål og udfordringer.
Den nyeste salgsforskning understreger vigtigheden af nøje at vælge, hvordan og hvornår bæredygtighed skal indgå i salgsdialogen for at sikre, at det tilfører ægte værdi for kunden.
Ellers kan bæredygtighedsinitiativer i værste fald blive opfattet som symbolske, greenwashing eller irrelevante. Også selvom det lyder flot.
Se med, og få indblik i:
Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.
Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.