Sådan skal I arbejde med bæredygtighed i et kommercielt perspektiv

Men mange organisationer kæmper med at tilpasse deres strategier til effektivt at omfavne ESG i et kundefokuseret perspektiv, hvor fokus er på kundens mål og udfordringer.

Den nyeste salgsforskning understreger vigtigheden af nøje at vælge, hvordan og hvornår bæredygtighed skal indgå i salgsdialogen for at sikre, at det tilfører ægte værdi for kunden.

Ellers kan bæredygtighedsinitiativer i værste fald blive opfattet som symbolske, greenwashing eller irrelevante. Også selvom det lyder flot.

Se med, og få indblik i:

  • Hvornår og hvordan I skal integrere ESG i salgsprocessen?
  • Hvad dine sælgere som minimum skal vide om ESG i 2024?
  • Praktiske værktøjer til at styrke dine sælgere med relevante ESG-kompetencer.
  • Succeshistorier fra organisationer, der effektivt har integreret ESG i deres kommercielle strategier.
Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.