Sådan undgår I at spilde tid på ineffektive salgstiltag
I mange organisationer bliver der brugt store mængder tid på ineffektive måder at udvikle B2B-salgsorganisationer..
Løsningen? En ny og mere struktureret tilgang til at udvikle salgsstyrken. Princippet er simpelt. 4 faser, der er baseret på dokumenterede metoder fra salgsforskning og vores erfaring fra hundredevis af salgsvirksomheder. Det vil vi gerne fortælle mere om.
Se med, og få indblik i:
Hvordan kan I løfte salget med en velafprøvet tilgang til salgsudvikling?
Hvordan sikrer I, at salgsudvikling ikke koster dyrebar salgstid — og at I ikke spilder tiden med ineffektive salgstiltag?
Hvordan skaber I sammenhæng mellem salgsstrategi og salgsadfærd?
Et par gode cases
Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger
Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.
… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.
Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.