Gratis træning: Salgsledelse i den nye digitale normal

Prøv vores træning og lær hvad salgsledere bør kunne i den nye salgsvirkelighed.

Dig… fremtidens salgsleder?

Det sidste år har for alvor sat speed på digitaliseringen af måden kunderne køber, og det har skabt en blivende ny normal for salg og køb (Gartners analyse viser, at i 2025 vil 80% af B2B salg ske digitalt). Det betyder, at det aldrig har været vigtigere, at salgsledere ved hvordan fremtidens mere digitale salg bør gribes an. 

Derfor er tiden lige nu til at gentænke måden, du leder salget i en ny digital normal. 

Hos Intenz hjælper vi salgsorganisationer med at omstille salget til den nye virkelighed. Og vi hjælper ledere af salget med at nå salgsmålene uden “bare” at presse på for flere indsatser eller udøve mikromanagement-salgsledelse ved konstant at følge op på sælgernes salgsaktiviteter. 

For at hjælpe salgsledere med at lykkes på nye måder, har vi lavet et online træningsforløb for salgsledere – og du kan gennemføre det lige når det passer dig. 

Træningen er gratis og består af 6 moduler, hvor vi kommer omkring hvad salgsledere bør kunne i den nye normal i salg.

Skabt til ledere af B2B salg i en digital verden

Træf de rigtige valg, når du leder fremtidens salg​

Skabt til ledere af B2B salg i en digital verden

Træf de rigtige valg, når du leder fremtidens salg

Modul 1: Fremtidens pipeline og sælgerens kundeplatform
Modul 2: Kend vejen til salget og luk mere salg hurtigere
Modul 3: Led salget med de rigtige til- og fravalg
Modul 4: Hjælp salgsstyrken med at skabe nye vaner
Modul 5: Sådan øger du jeres win rates med segmentering
Modul 6: Derfor fejler salgsudvikling og hvordan undgår du det?
I min verden findes der ikke nogen som er skarpere på salgsudvikling end Intenz".
Kasper Nyeng Jordan
Kommerciel Direktør, EGN
Vi blevet bedre til at have fokus på det. som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse”.
Lasse Mikkelsen
Salgsdirektør, Grundfos
Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur til brug i en travl og hektisk hverdag".
Martin Grauballe
LogodanIT A/S
Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op”.
Hugo Nielsen
Chief Business Development Officer, KMC
Mads-

Lær hvad salgsledere bør kunne i den nye normal

Prøv vores gratis træning

Lær hvad salgsledere bør kunne i den nye normal

Prøv vores gratis træning