Webinar:
23. april kl. 9.00-10.00

Få din salgsproces alignet med kunderejsen & opnå større succes i salget

Kunderejsen har ændret sig markant over de seneste år, og ikke mindst digitaliseringen betyder, at man som sælger har langt færre muligheder for at påvirke beslutningstagere og influenter inden de vælger at købe.

Det betyder, at de klassiske salgsdyder som cold calling, prospecting og produktpræsentationer er mindre effektfulde i dag, idet kunderne typisk kun ønsker at snakke med sælgeren, når der er noget de ikke selv kan finde eller researche sig frem til. Derfor bør du som salgsleder gentænke din organisation, således I skaber værdi for kunden, hvor kunden ønsker det. Det kræver en skarp prioritering i salgsstrategien, segmentering og en gentænking af, hvordan I skal sælge til kunderne. Med andre ord hele jeres salgsfilosofi.

Nøglen er at skabe en organisation, hvor Salg, Marketing, Service og leverance-leddet trækker i samme retning og bidrager til én samlet kundevendt indsats. Og hvor videndeling samt strømlignede salgsprocesser gør det muligt at frigøre ressourcer fra “rugbrødsarbejde” til en reelt værdiskabende indsats, der flugter med kundernes forventninger.

Webinaret afholdes afholdes 23. april kl. 9.00  10.00.
Udyld formularen og du er tilmeldt.

Emner du kan høre om på webinaret:

  • Indsigt i den nyeste viden om salgskultur

  • Praktiske eksempler på, hvordan andre er lykkedes med at omstille sig til den nye virkelighed i salget

  • Indsigt i, hvad der typisk vanskeliggør omstillingen til “det nye salg”

  • Indsigt i de værktøjer, som Intenz arbejder med i processerne hos vores kunder