9. juni kl. 9.00-10.00
Webinar: Sådan udvikler du salgsorganisationen i at mestre virtuelt salg
Et resultat af de seneste måneders lockdown er et øget behov for at mestre salget virtuelt. Selvom virtuelt salg har begrænsninger, er der også positive aspekter – ingen transporttid, mindre ventetid, mere effektive møder for bare at nævne de mest oplagt.
Lockdown har simpelthen accelereret behovet og vores accept af virtuelt salg. Den nye normal er, at virtuelt salg allerede nu fylder meget og vil blive en meget større del af hverdagen for mange salgsorganisationer fremover. En del af det vi kender fra “on-site” salg kan overføres og bruges i virtuelt salg, men det er langt fra 1 til 1. Virtuelt salg stiller b.la. krav til struktur, content og måden, man skaber relation.
Det betyder også, at for at få succes med at omstille salget, er det et must at kigge ind i, hvad det kræver af ændring i strategi, processer og færdigheder for at lykkes med at flytte hele eller dele af salget online. På dette webinar vil vi vise, hvad der skal til for at I får succes med at udvikle salgsorganisationen til at mestre virtuelt salg.
På webinaret får du:
- Hvilke krav stiller virtuelt salg til salgsorganisationen
- Hvilke færdigheder skal sælgerne mestre
- Hvordan kommer I i gang med udviklingen nu
- Hvordan får I succes med udviklingen
Uanset om du deltager på webinaret eller bliver forhindret, vil du få tilsendt optagelse af webinaret, hvis du tilmelder dig.
Tilmeld dig webinaret
Udfyld formularen herunder og få adgang til webinaret fyldt med tiltag, som kan styrke dit salg på kort og lang sigt.
Hvorfor deltage?
Best selling authors, award winning researchers and keynote speakers