Undersøgelse af danske salgsorganisationer

De nye vindere af B2B salg

Hent rapporten, som er baseret på ny dansk salgsforskning, og find ud af hvordan I kommer med på vinderholdet.

I vores nye undersøgelse, som er udarbejdet i samarbejde med Aalborg Universitet, får du indblik i, hvordan digitaliseringen har skabt varige ændringer i måden, vi køber og sælger i B2B salg. 

Og du får selvfølgelig anbefalinger til, hvordan salgsorganisationen bedst ruster sig til en fremtid med nye vindere og tabere. 

En fremtid, som kalder på omstilling af: Salgsstrategier, salgsledelse, sælgeruddannelse, organisering af salgsarbejde og meget mere…

Vi dykker ned i hvordan:

  • Kunderne har ændret adfærd – det vigtigste du bør vide
  • Omnichannel salgstilgange vinder 
  • Salg som en holdsport er ikke længere ”nice-to” men ”need-to” 
  • Sælgerne undgår at blive irrelevante 
  • Salgslederens rolle går fra at lede sælgere til at lede salget 
  • Mentalt helbred og en stærk kultur gør rejsen mulig

Gratis webinar-serie

Værktøjer og viden til at vinde B2B salget

I webinar-serien stiller vi skarpt på, hvordan du bedst tilpasser salget til den nye salgsvirkelighed. 

Det koster ikke noget – til gengæld er værdien høj.

Afholdt – Se med det samme

Hvad gør de nye vindere af B2B salget?

Afholdt – Se med det samme

Vækst med hybridsalg og omnichannel tilgange

Afholdt – Se med det samme

Hvordan du tilpasser salgstrategien til kundernes nye købsadfærd

Afholdt – Se med det samme

Sælgerens kompetencer i en mere digital hverdag

Afholdt – Se med det samme

En stærk salgskultur med sælgere i mental topform

20. MAJ KL. 09.00

Sales enablement: Salg som en holdsport. Sådan lykkes I

3. JUNI KL. 09.00

Gør marketing og salg til en velsmurt salgsmaskine

17. JUNI KL. 09.00

Buyer enablement: Hvordan du gør det lettere for kunderne at købe

Salg

Lad os sammen løfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 30 minutters gratis online-sparring på jeres salg. 

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

I min verden findes der ikke nogen, som er skarpere på salgsudvikling end Intenz".
Kasper Nyeng Jordan
Kommerciel Direktør, EGN
Vi er blevet bedre til at have fokus på det. som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse”.
Lasse Mikkelsen
Salgsdirektør, Grundfos
Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur til brug i en travl og hektisk hverdag".
Martin Grauballe
LogodanIT A/S
Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op”.
Hugo Nielsen
Chief Business Development Officer, KMC
Webp.net-resizeimage (2)

UNDERSØGELSE AF DANSKE SALGSORGANISATIONER

De nye vindere af B2B salg

Udfyld formularen herunder og tilmeld dig.

Webinar-serie: Værktøjer og viden til at vinde B2B salget