Video: 12 minutter

Der findes ikke én opskrift på god ledelse

Når lederteamet skal eksekvere effektivt på strategien og skabe fremdrift på jeres vigtigste prioriteter, stiller det store krav til ledelse. Og det er her, mange vælger den klassiske løsning: Et lederkursus med fokus på de mest gængse lederfærdigheder.

Men ofte har det ikke den ønskede effekt. Hvorfor? Fordi det er rent held, hvis de færdigheder passer til netop jeres situation.

Lederudvikling virker først, når den tager afsæt i jeres virkelighed. I skal starte med spørgsmålet: “Hvad er på spil hos os lige nu?” Det skal sætte retningen for, hvad god ledelse betyder hos jer – og for hvordan I udvikler jeres ledere til at lykkes.

Se videoen og få svar på:

  • Hvorfor “one size fits all” ikke virker i god ledelse og lederudvikling
  • Hvordan I kobler strategiske prioriteter, god ledelse og lederudvikling
  • Hvordan I designer lederudvikling, der skaber effekt i jeres organisation

Leadership Enablement med Rasmus

Styrk jeres ledelse og strategieksekvering

Selv de bedste ledere kæmper med at lykkes, hvis de rette rammer og forudsætninger ikke er på plads. Som HR har I en forretningskritisk rolle i at skabe strukturer for god ledelse, så I sikrer, at organisationen kan levere på de strategiske mål.

Med vores gratis Leadership Enablement-test får du indsigt i, hvor godt I understøtter jeres ledere, og hvor I kan forbedre forudsætningerne for at skabe resultater.

Eller book en 45 minutters gratis online-sparring, hvor vi sammen kan drøfte, hvordan I bedst prioriterer jeres HR-initiativer for at løse de reelle udfordringer – ikke bare symptomerne.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.