Short'n sweet: 12 minutter

God ledelse: Hvorfor “one size fits all” ikke virker

Når I kigger ind i fremtiden for jeres virksomhed, vil der ofte være stor forskel på, hvad der er på spil hos jer og for andre virksomheder. Men fælles er, at ambitionsniveauet har indflydelse på, hvilke krav det stiller til jeres ledere.

Stort set alle direktioner arbejder benhårdt på at skabe eksekvering og fremdrift på de strategiske initiativer i organisationen. Men alt for ofte får de langt mindre udbytte end forventet – fordi de tror, deres ledere er dygtigere, end de reelt er.

Og så er det jo tillokkende, at sende lederne på et lederakademi, med de vigtigste lederfærdigheder. 

Problemet er bare, at det er rent held hvis de færdigheder lige passer til jeres situation eller til det de andre ledere mestrer og udøver i organisationen.

Så for at sikre at god ledelse lige nøjagtig er god ledelse i DIN virksomhed, skal jeres udvikling tage udgangspunkt i: “Hvad er på spil hos JER”.

I videoen får du Mads’ perspektiv på sammenhængen mellem jeres strategiske målsætninger, hvordan I definerer god ledelse, og hvordan I binder det hele sammen i lige nøjagtig din virksomhed.

Leadership Enablement med Rasmus

Styrk jeres ledelse og strategieksekvering

Selv de bedste ledere kæmper med at lykkes, hvis de rette rammer og forudsætninger ikke er på plads. Som HR har I en forretningskritisk rolle i at skabe strukturer for god ledelse, så I sikrer, at organisationen kan levere på de strategiske mål.

Med vores gratis Leadership Enablement-test får du indsigt i, hvor godt I understøtter jeres ledere, og hvor I kan forbedre forudsætningerne for at skabe resultater.

Eller book en 45 minutters gratis online-sparring, hvor vi sammen kan drøfte, hvordan I bedst prioriterer jeres HR-initiativer for at løse de reelle udfordringer – ikke bare symptomerne.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.