Short'n sweet: 12 minutter

Øg effektiviteten ved at prioritere tiden bedre

At lykkes med nye tiltag i organisationen kan være svært. I en tid med forandringer, uforudsigelige fremtidsudsigter og travlhed er medarbejdernes hoveder ofte fyldt helt op.

Derfor er løsningen ikke bare at skrue op for blusset og indføre endnu flere tiltag, selvom det kan være fristende. I stedet skal I gøre plads til de nye tiltag ved at fjerne følelsen af pres fra medarbejderne.

En god måde at gøre det på er at undersøge, hvad tiden egentlig bliver brugt på — både for jer i lederteamet, for mellemlederne og for medarbejderne.

Faktum er nemlig, at en del af arbejdsdagen går med opgaver, der rent faktisk ikke skaber værdi (eller måske endda har negativ værdi). Derfor ligger der et stort potentiale for øget effektivitet, hvis I i lederteamet har fokus på at prioritere tiden rigtigt.

I videoen giver Jes Graugaard en konkret guide til, hvordan I får overblik over opgaverne, og hvordan I skal prioritere dem bedre for at øge effektiviteten.

Leadership Enablement med Rasmus

Styrk jeres ledelse og strategieksekvering

Selv de bedste ledere kæmper med at lykkes, hvis de rette rammer og forudsætninger ikke er på plads. Som HR har I en forretningskritisk rolle i at skabe strukturer for god ledelse, så I sikrer, at organisationen kan levere på de strategiske mål.

Med vores gratis Leadership Enablement-test får du indsigt i, hvor godt I understøtter jeres ledere, og hvor I kan forbedre forudsætningerne for at skabe resultater.

Eller book en 45 minutters gratis online-sparring, hvor vi sammen kan drøfte, hvordan I bedst prioriterer jeres HR-initiativer for at løse de reelle udfordringer – ikke bare symptomerne.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.