Co-creation i KAM og partnerskaber: Skab vækst og stærkere kunderelationer

Co-creation salg handler ikke bare om at sælge. Det handler om at udvikle løsninger sammen med jeres kunder. Løsninger, der bliver samskabt for at skabe mere værdi.

Men udfordringen er, at mange salgsorganisationer ikke rigtig er gearet til co-creation salg. Derfor bliver der igangsat processer, der mislykkes.

Så hvordan bliver I klædt på til succes med co-creation salg? Det guider Rasmus Kej Åradsson og Maria Lund-Søltoft dig igennem.

Se med, og få indblik i:

  • Hvad co-creation salg er — og hvornår I skal satse på det?
  • Hvorfor I bør overveje co-creation salg, hvis I har KAM-funktioner eller fokus på partnerskaber?
  • Kom godt i gang med implementering: De vigtigste elementer i en co-creation proces.
  • 3 nøgleværktøjer til at arbejde med co-creation salg.
Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.