Differentier jeres B2B-salgsvirksomhed på unikke styrker

Som B2B-salgsorganisation kan det være en stor udfordring at skille sig ud. Der er mange konkurrenter, og der er meget snak om pris. Men pris er ikke alt. 

Manglen på en klar differentieringsstrategi gør det svært for sælgere at bringe salgsorganisationens unikke styrker i spil. Det er en problematik, for det er netop dem, der får kunden til at opleve den unikke forskel og økonomiske merværdi, løsningen skaber.

Se med, og bliv klogere på:

  • Hvad skal I differentiere jer på (andet end produkt og pris)? 
  • Hvordan kommer I frem til jeres differentierede styrker — og sætter dem bedre i spil overfor kunden? 
  • Hvordan sætter I økonomisk værdi på det, som kan virke uhåndgribeligt for kunden? 
Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.