Hvordan du tilpasser salgstrategien til kundernes nye købsadfærd
Lige knap halvdelen af de salgsorganisationer, vi har spurgt i en ny salgsforskningsundersøgelse, forventer at tilpasse salgsstrategien inden for de næste 2 år.
Det er mere reglen end undtagelsen, at salgsstrategien ender som en nærmest 1:1 kopi af sidste version med et par ændrede overordnede mål.
Det på trods af at komplekse købscentre og øget digitalisering udfordrer og nærmest tvinger mange til at tilpasse salgsstrategien til kundernes nye måde at købe.
Se med og få indblik i:
- De 6 typiske tegn på at det er tid til at tilpasse salgsstrategien
- 3 tilgange til at skabe retning med strategien
- Hvilke 5 ting du bør starte med
- Det konkrete værktøj vi bruger til at komme godt i mål med en salgsstrategi

Lad os sammen løfte salget
Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.
Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i.
Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg.
Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.