Hvordan sikrer vi, at sælgerne også får solgt vores nye produkter?
For at lykkes med at få solgt jeres nye produkter, er det en selvfølge at sælgerne gør tilstrækkeligt af de rigtige aktiviteter på de rigtige kunder.
Det kan du gøre ved at skabe mere plads til de aktiviteter, vi ikke har tid til i øjeblikket, men som sælgerne burde gøre mere af.
Men hvordan gør du det i en travl hverdag?
Det giver Rasmus Åradsson dig her et bud på i videoen.

Lad os sammen løfte salget
Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.
Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i.
Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg.
Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.