Sådan undgår I at spilde tid på ineffektive salgstiltag

I mange organisationer bliver der brugt store mængder tid på ineffektive måder at udvikle B2B-salgsorganisationer..

Løsningen? En ny og mere struktureret tilgang til at udvikle salgsstyrken. Princippet er simpelt. 4 faser, der er baseret på dokumenterede metoder fra salgsforskning og vores erfaring fra hundredevis af salgsvirksomheder. Det vil vi gerne fortælle mere om.

Se med, og få indblik i:

  • Hvordan kan I løfte salget med en velafprøvet tilgang til salgsudvikling?
  •  Hvordan sikrer I, at salgsudvikling ikke koster dyrebar salgstid — og at I ikke spilder tiden med ineffektive salgstiltag? 
  • Hvordan skaber I sammenhæng mellem salgsstrategi og salgsadfærd?
  • Et par gode cases
Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.