Gratis Online morgenkursus

Sales Operating Model

- succes med fælles kommerciel tilgang

Deltag onsdag den 7. juni kl. 8.30 

Der er desværre ikke flere ledige pladser. 

Se vores kommende og allerede afholdte webinarer

Når en salgsorganisation sigter mod at vækste, er det nødvendigt med en skalerbar metode til at drive salget.

Her er en Sales Operating Model et uundværligt værktøj, der hjælper jer med at træffe de rigtige beslutninger på alle tidspunkter af salgsprocessen. Modellen beskriver helt konkret, hvordan salg gennemføres mest effektivt i form af best practice i netop jeres salgsorganisation.

Det er også et godt værktøj til at sikre, at nye sælgere kommer godt i gang, at alle sælgere har de nødvendige færdigheder, og at salgsaktiviteterne ensrettes.

Faktisk har alle salgsorganisationer en form for Sales Operating Model, men den er formentlig ikke-bevidst, ikke-kendt eller ufuldstændig. Og det betaler I for ved at gå glip af værdifuld videndeling, effektivitet, omsætning og kundetilfredshed.

En Sales Operating Model giver nemlig en tydelig fælles tilgang til salg, der virkelig kan løfte salgsorganisationen. Dét er omdrejningspunktet på dette morgenkursus med Rasmus Larsen den 7. juni kl. 08.30-9.30.

Kom med til morgenkurset og få indblik i:

  • Hvad I skal vide om Sales Operating Models — og hvorfor alle salgsorganisationer bør have en 
  • Hvad en Sales Operating Model bør indeholde 
  • Hvordan andre B2B-salgsorganisationer bruger Sales Operating Models til at vækste salget
  • Hvordan I kommer i gang med at lave en Sales Operating Model (inklusiv værktøjer dertil)

Hvem er morgenkurset relevant for?

Målgruppe: Salgsdirektører og salgsansvarlige i kommercielle virksomheder

Morgenkurset er for dig, der er godt i gang med at definere, hvad der kendetegner “godt salg” i jeres salgsorganisation. Det er især oplagt, hvis du har arbejdet på jeres salgsmetode, eller hvis du er ved at lave en commercial playbook / commercial excellence playbook.

Der er begrænset antal pladser på 30 deltagere — så vent ikke for længe med at tilmelde dig. Det begrænsede antal skyldes, at vi til online workshoppen gerne vil skabe dialog og erfaringsudveksling.

I min verden findes der ikke nogen, som er skarpere på salgsudvikling end Intenz".
Kasper Nyeng Jordan
Kommerciel Direktør, EGN
Vi er blevet bedre til at have fokus på det. som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse”.
Lasse Mikkelsen
Salgsdirektør, Grundfos
Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur til brug i en travl og hektisk hverdag".
Martin Grauballe
LogodanIT A/S
Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op”.
Hugo Nielsen
Chief Business Development Officer, KMC