Salgsdrevet marketing: Få større udbytte af jeres salg og marketing

I fremtiden vil B2B-salgsorganisationer spille en mere aktiv rolle for at sikre, at marketing og salg i fællesskab leverer målbare resultater. Blandt de vigtigste er kortere købsprocesser, flere henvendelser og øget salg.

Fordelene er mange, når salg og marketing er alignet. Undersøgelser viser, at der opnås 36% mere vækst (kilde: SiriusDecisions).

Men det sker ikke af sig selv, især ikke hvis I som B2B-salgsorganisation er afventende.

Se med, og få indblik i:

  • Hvad salgsdrevet marketing er, og hvornår marketing bør tage en mere salgsdrevet tilgang? 
  • Hvordan I effektivt kommer i gang med salgsdrevet marketing? 
  • Hvordan I skaber meningsfulde fælles mål mellem salg og marketing? 
  • 4 konkrete råd til handlinger, som I kan implementere med det samme. 
Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.