Short'n sweet: 11 minutter

Den rette segmentering gør det billigere og nemmere at skaffe nye kunder

Sælgeren holder 2-3 møder, inden vi får afklaret, om der er godt match mellem det, vi sælger, og det, som kunden har behov for.  
 
Ja, faktisk sker det, at vi når helt frem til at præsentere en konkret løsning, vi inderst inde godt ved ikke er det helt rigtige match for begge parter – og at vi derfor ikke vinder kunden.  
 
Resultatet er, at prisen for nye kunder bliver langt dyrere, end den burde være, fordi vi spilder dyrebar salgstid på de forkerte kunder. 
 
Et godt sted at starte er med den rigtige segmentering.  
 
Og det behøver ikke være kompliceret at få succes med det. 

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.