Er I værd at investere i for medarbejdere? kunder? ejere? samarbejdspartnere?

Vi hjælper jer med at skabe de forandringer, der gør jer værd at investere i for kunder, partnere og medarbejdere. For mennesker.

For fremtiden kalder på flere organisationer, der er vores tid, flid, faglighed, ideer, energi, penge og menneskelighed værd. 

Virksomheder, der tør tænke nyt og gå nye veje inden for kultur, ledelse og salg.

Det handler om at bygge bro mellem strategi og succes – og den bro bygger vi med adfærd.

Skal vi bygge broen sammen?

Vi arbejder blandt andre med

DEN MENNESKELIGE FAKTOR

Fra strategi til resultater – gennem adfærd

Den gode strategi er intet værd uden adfærd, der bakker den op. 

Vil I lykkes med varige forandringer, må I starte med adfærd, handlinger, mindset, vaner og ledelse. Med mennesket. 

Det er der, vi kommer ind i billedet.

Resultater handler om den rigtige kultur. Det rigtige mindset. Og den rigtige adfærd. 

Hos Intenz hjælper vi jer med at udvikle den adfærd, styrke det mindset og finpudse de færdigheder, der får strategien til at give resultater.

Og det gør vi gennem tætte samarbejder og udviklingsforløb inden for ledelse, kultur og salg. 

Hvad siger kunderne?

“Vi har haft et vanvittigt løft i antallet af nye kunder. Jeg har fået mange tilbagemeldinger på direkte kundecases, hvor vi har brugt værktøjerne – som er endt med meget gode resultater. Og så har vi skabt en lyst til hele tiden at blive bedre. 

Det har været imponerende, og jeg må bare konstatere, at Intenz har været meget kompetente på alle måder i forløbet og har bidraget med en fantastisk energi.”

Grete A. Hansen, Head of Wealth Management Service Excellence Center, Nordea

 

 

“Rådgiverne er individuelt blevet dygtigere, og det kan mærkes på deres møder. Vi har nu mulighed for at lave effektive sambesøg på tværs af teams, og det har skabt god samhørighed, fordi vi kan tale ud fra et fælles sprog, når vi giver feedback. 

Valget af de rigtige metoder og værktøjer gjorde, at det blev lavpraktisk, håndterbart og tilgængeligt for os at træne det rigtige for at få størst effekt.”

Kate Steenfeldt, Rådgivningschef i PFA Pension

“Der er mange sælgere, som har været her i mange år, og der er helt naturligt mange indgroede vaner. Derfor var vi ikke på udkig efter et quickfix, men en partner, som vi over tid kunne flytte resultaterne med. 

Vi har ikke kørt efter et fast udviklingsprogram, men designet det hen ad vejen. Det har været en klar fordel for os. Fx under corona-krisen, hvor fokus var at blive skarpere på virtuelt salg. Vi har skabt en tillid, så alt kan drøftes, og vi har fået kompetent sparring. Fx har vi været meget drevet af vores KPI’er, men er blevet bedre til at have fokus på det, som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse.”

Lasse Mikkelsen, Salgsdirektør,  Grundfos Danmark

“Intenz er ikke teori på teori, men de har en meget pragmatisk tilgang, som vi kunne forholde os til.

Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst takket være bl.a. fokuserede salgsture med en stærk og koordineret indsats fra marketing. Men der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle forhandlerne. 

Og så er der i det hele taget blevet skabt en anden kultur, hvor der bliver lyttet mere. Selvfølgelig til kunderne, men også til konsulenterne, så vi er opmærksomme på deres behov. Arbejdsglæden og samarbejdet i teamet er meget bedre end før – og det er jo fundamentet for at skabe udvikling og gode resultater.”

Carsten Bech Christensen, Salgschef, Danske Spil

Organisationer, der er værd at investere i

I har ambitioner. Store ambitioner. Der ligner vi nok hinanden. 

I ved, at der skal nye strategier og handlinger til for at skabe forandringer. 

Det handler om adfærd. 

Adfærd er mennesker. Det er kultur, ledelse og mindset. 

Og jeres mindset er klart: 

I vil ikke bare nå jeres mål.

I vil nå dem som hele mennesker. 

Mennesker, der trives. Mennesker, der er glade. Mennesker, der nyder at gå på arbejde og bidrage til noget meningsfuldt. 

Hvorfor?

Fordi verden har brug for flere organisationer, som mennesker vil investere sig i.

Adfærd er broen mellem strategi og resultater. Skal vi bygge broen sammen?​​​​

Sådan arbejder vi

Her ville vi egentlig skrive noget om, hvordan vi arbejder. 

Men det kan vi ikke. 

Hver virksomhed er unik. Hver situation er unik. 

VI har ikke et ‘koncept’ eller en ‘metode’, som vi presser ned over jer. 

Men vi har en lang række værktøjer og redskaber samlet fra forskellige forskningsfelter som adfærdsdesign, forandringsledelse, salg, produktivitetsforskning og organisationsstrategi, samt 20 års erfaring med og indsigt i den menneskelige psyke, som vi gør brug af, når vi hjælper virksomheder i mål. 

Og i mål, det kommer vi. 

Cases

Næste skridt er jeres​

I vil gerne have resultater.

Men vil I også gøre det, det kræver at nå dem?

Vi skaber ikke bæredygtige forandringer med en to timers workshop – men det kan være en god start.

Er I klar til at tage næste skridt mod at blive en organisation, der er værd at investere i?