Skab en kultur som fordobler jeres produktivitet

Mange virksomheder kæmper med at få eksekveret strategier og planer. Faktisk sker det ofte, at strategier og planer aldrig lever andre steder end i en skuffe i hjørnekontoret. Det skyldes kulturen. 
 
Scroll ned og bliv klogere på, hvordan I lykkes med skabe en kultur, som gør jer i stand til få sat handling bag ord og skabt resultater hurtigere end forventet.

+1000 virksomheder, 30 års erfaring og 1 sandhed om, hvorfor mange fejler med at nå deres mål

Vi har de sidste 30 år arbejdet med CEO’s og ledergrupper og hjulpet med at udvikle organisationer præget af stærk kultur, sammenhængskraft, kundefokus og forandringsglæde. Det har vist mig én ting – som understøttes af vores kulturmålinger  investering i kulturen giver den største ROI, når det kommer til bundlinjen. 

Om det handler om kundernes oplevelse af samarbejdet, jeres effektivitet og innovation, jeres samarbejde på tværs og i teams, om individet blomster – det udspringer alt sammen af den kultur, I har i virksomheden. 

Mange virksomheder kæmper med at nå deres resultater – strategien er rigtig, processerne spiller, alligevel fejler eksekveringen. Udfordringen findes i kulturen, og vi ved, hvordan i lykkes med det. 

Her er vores bud på, hvad en moderne virksomhed skal gøre for at være med helt i front på at skabe en stærk kultur.

Hemmeligheden bag succesfulde udviklingsprocesser er faktisk forholdsvis enkel – det er desværre bare de færreste der, får startet rigtigt. Få indsigt i tilgangen der kan hjælpe dig til at lykkes her.

Kom i dybden med sammenhængen mellem kultur og resultater

Kundehistorie

Sådan lykkedes Søren Birn fra Fertin Pharma med at ændre en gammel “tyggegummi-kultur” til en moderne pharma-kultur.

Mere af det her? Få adgang til alt vores indhold til at styrke kultur

Vi hjælper bl.a. med at:

– Definere jeres ønskede kultur 
– Definere og udvikle jeres mål og DNA
– Skabe fælles forståelse for ønsket kultur og rejsen derhen
– Klæde lederne på til at udvikle og fastholde en stærk kultur
– Skabe engagement og commitment fra medarbejderne til rejsen
– Transformere tanker og følelser i organisationen, så målene nås