Vind flere salg hurtigere

med dokumenterede metoder fra salgsforskning og erfaring fra hundredevis af salgsvirksomheder. 

Skal vi sammen løfte salget? 

Så ringer vi dig op til en uforpligtende snak.

MÅDEN, KUNDERNE KØBER PÅ, HAR FORANDRET SIG MARKANT

Kunderne har ændret adfærd

INFORMATION-OVERLOAD

 

BRUGER MERE TID UDEN SÆLGERE

 

ACCELERERET DIGITALISERING

Tag den bedste vej fremad

De nye udfordringer kan ikke alene løses ved flere indsatser, mål, kampagner eller ved træning af sælgernes salgskompetencer, fordi nutidens salg i langt højere grad er en holdsport.

Saelgere

Fra udvikling af sælgeren

Til udvikling af den kommercielle tilgang og salgsstyrken

Salgsfærdigheder

Valg af den mest effektive tilgang til salg

Driv kunderejsen og kom tidligere ind i købsprocessen

Skab mere tid til salg

Samarbejde mellem funktioner

Strømlin hele salgsprocessen

Effektivt salg med de rigtige salgskanaler

Hvordan vi tænker og gør

Det kan vi hjælpe med

Vi finder frem til hvilken tilgang og salgsmetoder, der har størst effekt på jeres salgsresultater.

Se hvordan ›

Vi træner jer i at sælge med de metoder, der passer bedst til jeres salg og hverdag.

Se hvordan ›

 Vi hjælper salgsledere med at drive forandringen og klæder dem på til fremtidens salgsledelse.

Se hvordan ›

Vi hjælper jer med at træffe de valg, som løfter salget mest effektivt på de mest afgørende områder – baseret på salgsforskning.

Se hvordan ›

Cases

Som markedsleder er der kun så mange markedsandele, du kan vinde, før du skal ud og forsøge at vinde flere af konkurrenternes kunder. Og det var her, ENGEL ønskede at forbedre sig ved at være mere proaktive og systematiske i salget.
Læs casen ›

Digitale løsninger gør, at ”løbende salg” og drift mest effektivt foregår online og uden personlig indblanding. Derfor var målet at genopfinde, hvordan man driver account management, specielt for de største kunder.
Læs casen ›

I takt med at kundernes ønsker og behov ændrer sig, oplevede Grundfos – og deres salgsdirektør Lasse Mikkelsen – at der var behov for at udvikle salget for at være på forkant med udviklingen. Læs hvordan Lasse og Grundfos lykkedes med at løfte salget.
Læs casen ›

Udtalelser

EGN_Logo__RGB__275px
“I 1. kvartal 2020 laver vi det bedste kvartal nogensinde. Det buldrer og brager derud af, og det skyldes det fundament, vi fik skabt i det salgstræningsforløb og den fokus, vi har haft på udvikling.” 
Kasper Nyeng Jordan, kommerciel direktør
Læs casen ›
DanskeSpil_logo_RGB__440px
“Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst. Der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle.”
Carsten Bech Christensen, salgschef
 Læs casen ›
Grundfos_logo_RGB__440px
“Vi undersøgte de forskellige typer salg, og hvornår man bringer hvilke i spil for at skabe størst effekt. Det blev tydeligt, hvor og hvordan vi bør udvikle os afhængigt af spilletiden og menneskene vi er.”
Lasse Mikkelsen, salgsdirektør 
 Læs casen ›
 
KMC_logo_100pxHigh
“Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op.” 
Hugo Nielsen, Chief Business Development Officer